Praktijkinformatie

Torenstraat 61    9648 CS Wildervank    06 - 1008 12 77

info@fysiotherapietorenstraat.nl

Pluspraktijk sinds 2015!

Rolstoel/rollator vriendelijke ingang.                                                   Ruime, verlichte parkeergelegenheid.

Sinds vrijdag 1 mei kunnen we weer voorzichtig opschalen met het behandelen van patiënten in de praktijk, wel nog onder omstandigheden die anders zijn dan u gewend bent.

Zo maken we daar waar mogelijk afspraken op afstand, via de telefoon of een videoverbinding. Naar aanleiding van dat gesprek bepalen we de vervolgstappen.

Als u, of iemand in uw gezin, symptomen heeft van corona dan zullen we bijvoorbeeld beeldbellen of stellen we het even uit.

Als het voor uw zorg noodzakelijk is én het ook veilig en verantwoord kan, plannen we wel een behandeling in de praktijk.

Belangrijk is dan dat we ons samen houden aan de hygiëneregels:

• Geen handen schudden
  • Neem twee handdoeken mee
  •  Desinfecteer uw handen vóór de ingang
  • 1 persoon per fysiotherapeut
  • Hoest en nies in je elleboog
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Bij griep of andere luchtwegklachten komt u niet

Als het nodig is, maakt de fysiotherapeut gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Mogelijk vragen we u ook om een mondkapje te dragen. In de praktijk houdt iedereen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar.

Samen doen we er alles aan om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Uw fysiotherapeut vertelt u welke fysiotherapeutische zorg mogelijk is.

We vertrouwen erop dat u begrip heeft voor de maatregelen.